Pagina's

maandag 21 maart 2016

Hello Kitty marathon: Swatches deel 1

Als verlaat verjaardagscadeau kreeg ik zes lakken uit de OPI Hello Kitty collectie. Nagellak en Hello Kitty: dat is voor mij een gouden combinatie! Ik ben zo enthousiast over deze collectie dat ik heb besloten om een Hello Kitty marathon te houden. Vandaag laat ik je swatches en een glittercombinatie van de eerste drie lakken zien: de roze tinten!


Wat gaat de Hello Kitty marathon inhouden? Deze week laat ik je dus swatches en een glittercombinatie van de roze tinten zien. Volgende week kun je swatches van de andere drie lakken verwachten. Tot slot maak ik de week daarna een Hello Kitty nail art met deze collectie. Bereid je dus voor op véél Hello Kitty de komende tijd!

Let's Be Friends!

Ik begin met de lichtste tint, genaamd 'Let's Be Friends!'. Dit is een lichtroze kleur die neigt naar wit. Het is een crèmelak, dus zonder glitters of shimmers. Overigens zijn alle swatches zonder topcoat.


De lak is dekkend met twee laagjes, wat een goede score is. Meestal hebben zulke lichte kleuren namelijk wel drie lagen nodig. Verder is de lak prachtig glanzend en egaal van zichzelf. De substantie is precies vloeibaar genoeg om fijn te kunnen lakken.


Super Cute In Pink

Als tweede laat ik je een meer paarsige lak zien met de naam 'Super Cute In Pink'. Ook dit is een crèmelak. Hoe schattig zijn trouwens de Hello Kitty-kopjes op de doppen van de flesjes? Ik vind ze zo leuk!


Zoals je kunt zien, viel deze lak meer roze uit op de nagels dan in het flesje. Dat vond ik eigenlijk jammer, want ik hou veel meer van paars dan van roze. Al is dit wel een echte Hello Kitty kleur! 

Verder was ik wat minder tevreden dan bij de vorige. De lak dekte pas bij drie laagjes en was erg waterig. De substantie was zo vloeibaar dat de lak de neiging had om in mijn nagelriemen te lopen. Aan de andere kant was ook deze mooi egaal en glanzend van zichzelf, wat het een beetje goedmaakte.


Charmmy & Sugar

De derde swatch van vandaag is die van 'Charmmy & Sugar'. Dit is een prachtige glitterlak met zowel micro- als grotere glitters. De shimmerachtige microglitters zijn lichtroze; de grotere hebben allerlei kleuren als geel, rood, blauw, groen en oranje. Een bonte glitterverzameling dus, waar ik gek op ben.


De lak is zelfs zo goed als dekkend te krijgen in drie laagjes. Alleen mijn tips schenen nog een beetje door. Dat is uitzonderlijk voor een glitterlak. De glitters verdeelden zich goed over de nagel; deppend aanbrengen was bijna niet nodig. Ook bij deze was het resultaat egaal en glinsterend. Een lak om blij van te worden dus!

Hoewel, een klein puntje van aandacht: het verwijderen ervan is een redelijke nachtmerrie. Op onverklaarbare wijze zaten mijn handen, bureau en kleding helemaal onder. Dat terwijl ik niks raars deed en niet eens hard hoefde te boenen. 


Glittercombinatie

Als laatste laat ik je een glittercombinatie zien. Ik vind zelf dat glitters het beste uitkomen over een andere lak heen. In dit geval heb ik een laagje 'Charmmy & Sugar' over de lichtroze tint 'Let's Be Friends!' gelakt.

Ik vind het een hele schattige combinatie zo, helemaal Hello Kitty. Al moest ik er wel even aan wennen, want ik draag eigenlijk vrijwel nooit roze. Ik hou er gewoon niet zo van. Maar roze in combinatie met Hello Kitty, daar blijf ik een zwak voor hebben!


De OPI Hello Kitty collectie is helaas niet uitgebracht in Nederland. Mijn lakken komen van Ebay.

4 opmerkingen:

  1. Oeh de roze en de glitterlak vind ik prachtig. Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het zijn prachtige lakken! Dank je wel, wat leuk om te horen:)

      Verwijderen
  2. Oeh de roze en de glitterlak vind ik prachtig. Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste is echt een heerlijk kleurtje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen