Pagina's

maandag 4 september 2017

Glinsterende najaarsnagels

Het is alweer september en dat betekent dat het najaar is begonnen. Vandaag laat ik je daarom deze glinsterende najaarsnagels zien!


Hier hou ik van: prachtige paarse, berryachtige kleuren. Deze twee lakjes scoorde ik allebei tijdens mijn vakantie in Duitsland. De linker is een crèmelak uit de 'Secret Stories'-collectie van Essence, genaamd '04 We All Have Secrets!'. De rechter is van Misslyn, een merk dat ik nog niet kende. Het is een fijne glitterlak met de toepasselijke naam 'Sweet Blackberry'. Volgens het potje zou het een soort smoothie-effect moeten hebben, waar ik erg benieuwd naar was.


Wat was ik onder de indruk van het eerste laagje! Beide lakken waren al bijna dekkend.


Na het tweede laagje was dit het resultaat. Je ziet dat de kleuren een stuk intenser zijn geworden. Ik moet zeggen dat deze lakken echt van topkwaliteit zijn. Als ze in een potje van OPI of Essie zaten, dan zou ik dat zo geloven. Goede dekking, sneldrogend, egaal, glanzend en de substanties zijn precies goed om fijn mee te kunnen lakken. Ik ben fan!


Mijn oorspronkelijke plan was om het zo te laten, maar ik vond toch dat er iets miste. Toen ik in mijn verzameling glitterlakken dook, vond ik 'Pure Pearlfection' van Essie, een lak met fijne zilveren glitters. Om het geheel nog wat meer te laten glinsteren, bracht ik die aan over '04 We All Have Secrets!' op mijn wijsvinger en pink. Tot slot bracht ik een laagje topcoat aan.




Wat zijn het een prachtige kleuren! Het heeft iets klassieks en daar was ik wel aan toe na alle gekheid van de afgelopen weken, haha. De smoothie-lak van Misslyn bestaat uit zulke fijne glitters dat het bijna holografisch is, erg mooi. Al zie ik de vergelijking met een smoothie niet helemaal, moet ik zeggen. De berrylak van Essence met de zilveren glinstering van Essie vind ik ook heel geslaagd. Het is zo'n combinatie waar ik naar kan blijven kijken!

'Sweet Blackberry' uit de 'Smoothie'-collectie van Misslyn en '04 We All Have Secrets!' uit de 'Secret Stories'-lijn van Essence kocht ik bij Müller in Duitsland. 'Pure Pearlfection' van Essie kocht ik bij Kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig! Zo'n klassieke, warme kleur is echt helemaal mijn ding. Wt een mooie combinatie met de 'smoothie'-lak en de glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook wel echt een Romy-kleur! Wat leuk om te horen, dank je wel :)

      Verwijderen