Pagina's

maandag 3 december 2018

Ultieme kerstnagels

December is begonnen! Dat betekent dat het ook weer tijd is voor feestelijke nagels. Ik kon het dan ook niet laten om meteen iets met Kerst te doen. Kijk mee naar deze ultieme kerstnagels!


Voor de basis haalde ik een winters lakje tevoorschijn. Het is de grijsblauwe '03 Sleigh Rides & Snowball Fights' uit de 'Winter Dreamin''-collectie van Essence. De kleur doet me denken aan sneeuw en de grauwe lucht in de winter.


Na het eerste laagje was de lak nog doorschijnend met veel gaten. Gelukkig was de droogtijd kort, waardoor ik snel meer laagjes kon aanbrengen.


Uiteindelijk waren er vier laagjes nodig voor een mooie dekking. '03 Sleigh Rides & Snowball Fights' was wat aan de dikke kant, waardoor ik 'm niet heel prettig vond lakken. De lak droogde wel glanzend en mooi egaal op.


Tussen al m'n Kerst water decals vond ik dit schattige velletje met onder andere pinguïns, uiltjes en rendieren. Het leuke is dat er op alle plaatjes rode glitters zitten, bijvoorbeeld op de kerstmutsen. Ja, deze moest het worden!

Ik knipte de decals uit, waarna ik ze een voor een kort in een klein bakje water legde. Vervolgens schoof ik het plaatje voorzichtig van het vel en bracht het aan met een pincet. Zoals ik inmiddels van de water decals van AliExpress gewend ben, verliep dat helemaal probleemloos. Na een laagje topcoat waren mijn nagels klaar.




Oh, wat zijn ze schattig! Ik ben vooral fan van de pinguïn en de uil. De lichte kleur van de lak laat de plaatjes mooi naar voren komen. Ik vind het een mooi geheel geworden. Vanaf vandaag ben ik met mijn nicht vier dagen in Valkenburg, om lekker te kerstshoppen en de ultieme kerstsfeer daar te proeven. Met deze nagels ben ik er helemaal klaar voor!

'03 Sleigh Rides & Snowball Fights' uit de 'Winter Dreamin''-collectie van Essence kocht ik bij Kruidvat. De Kerst water decals scoorde ik op AliExpress.

1 opmerking:

  1. Wat een onwijs leuke kerstcreatie! Ik ben helemaal weg van de leuke kerstfiguurtjes, vooral de té schattige pinguïn. Veel plezier in Valkenburg! Je nagels zijn nu helemaal in stijl :D

    BeantwoordenVerwijderen