Pagina's

maandag 6 maart 2017

Challenge of the Month: Paars

Het begin van een nieuwe maand betekent natuurlijk weer een nieuwe challenge! Deze keer gingen we aan de slag met paars. Ben je benieuwd naar alle nail arts? Lees dan snel verder!


Ik was heel blij met het thema, want paars behoort tot mijn favoriete nagellakkleuren. Voor de nail art koos ik drie paarse lakken van Kiko: twee crèmelakken en een glittertopper.


Ik begon met twee laagjes van de lichtpaarse lak. Wat een topkwaliteit! Goede dekking, fijne substantie en snelle droogtijd: precies hoe ik nagellak graag zie. Ook met de kwast kon ik goed overweg.


Toen ik mijn nagelspullen doorzocht, stuitte ik op deze sjablonen met golfjes. Ik had meteen zin om ze te gebruiken.


Het gebruik ervan is samen te vatten als plakken, lakken en klaar. Ik vond de sjabloontjes heel fijn: ze waren plakkerig genoeg om er geen lak onderdoor te laten lopen, maar beschadigden de lak eronder niet. Ook gaven ze een heel strak resultaat! Ik gebruikte de donkerpaarse lak om de golfjes te creëren.

Om het geheel nog wat op te fleuren, lakte ik de glittertopper op mijn middel- en ringvinger. Ik sloot af met een laagje topcoat.




Wat was ik blij met mijn creatie! Ik hou echt van deze paarstinten. De golfjes zien er indrukwekkend uit, terwijl ze best makkelijk te maken zijn. Ik kon ernaar blijven kijken en heb deze nail art daarom meer dan een week gedragen.

Ook de andere meiden hebben zich uitgeleefd met paars!

Cindy van BrilliantNails

Imke van iOnTrend

Malinka van Nails by Malinka

Ilse van InfNails

Kim van Kimcarolina

Welke is jouw favoriet?

De paarse lakken van Kiko kocht ik in een Kiko-winkel. De sjabloontjes van 2B kocht ik een paar jaar geleden in België.

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat paars ook een van jouw favoriete kleuren is. En wat werken die stencils goed. Ik dacht eerst dat je ze gestempeld had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik was zelf ook verbaasd dat die stencils zo'n mooi resultaat gaven :)

      Verwijderen
  2. Heel strak. Dacht dat je het freehand had gedaan. Goeie stickers dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen! Maar freehand zou ik dat echt niet voor elkaar krijgen hoor, haha.

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je sjabloontjes hebt gebruikt, ik dacht eerst dat je het zelf had getekend, ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuk effect geven die stempels! Je nagels zien er prachtig uit zo! Leuk die verschillende tinten paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt perfect, hoe strak ze zijn geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Malinka! Ik was zelf ook verbaasd over het mooie resultaat :)

      Verwijderen