Pagina's

dinsdag 1 mei 2018

Geshopt! Nagelfestival en andere koopjes

Het is weer nagelfestival bij Kruidvat, dus ik ben los gegaan met shoppen! Ik kocht vooral veel vrolijke, zomerse kleuren. Ben je benieuwd naar mijn hele buit? Lees dan snel verder!


Het zal de vaste lezer van mijn blog niet ontgaan zijn dat ik groot fan ben van Essence nagellak. Ook nu ging er een aantal lakjes van dit merk in mijn mandje. Allereerst een matte topcoat ('37 Matt To Meet You'), want die kan best eens van pas komen voor een nail art. Daarnaast staat een prachtige blauwgroene glittertopcoat ('38 Somewhere Beyond The Sea') met glitters in verschillende formaten. Verder gingen de twee nieuwste kleuren uit de 'Out Of Space Stories'-collectie mee, namelijk de lilablauwe '08 Guardians Of The Unicorn' en de glinsterende oceaanblauwe '09 Mermaid Of The Galaxy'.


Deze keer nam ik zelfs twee lakjes uit de vaste collectie van Essence mee. Normaal koop ik die vrijwel nooit, maar de knalgele kleur trok meteen mijn aandacht. De lak doet zijn naam ('114 My Highlighter') zeker eer aan. Ik ben heel benieuwd hoe deze er op mijn nagels uit zal zien! Ook de diepe donkerblauwe '103 Midnight Sky' kon ik niet laten liggen.


Catrice behoort ook tot mijn favoriete merken. Bij hun vaste ICONails-collectie viel ik weer voor een gele lak: '47 Don't Judge A Nail By Its Color'. Het is een donkergele kleur met een fraaie shimmer. De donkerblauwe '55 All Roads Lead To The Ocean' belandde in mijn mandje vanwege de mooie zilveren miniglitters die door de lak verspreid zitten.

Daarnaast scoorde ik twee 'Shake & Seal'-topcoats. Deze moet je schudden voor je ze aanbrengt, omdat de glitters naar de bodem zakken. Zowel de lichtblauwe '01 Ocean Drive' als de paarse '02 Deep Blue Sea' bevatten fijne glitters die in allerlei kleuren schitteren.


Mijn oog viel op nog een nieuwe collectie van Catrice: 'Spectra Light'. De lakjes deden me een beetje denken aan de 'Out Of Space Stories'-lijn van Essence. De zilveren holografische '01 Down The Milky Way', de blauwpaarse '03 Irregular Galaxies' en de paarskoperen '04 Magma Infusion' gingen met me mee.


Van NYC, of New York Color, had ik tot nu toe alleen een paar glitterlakken. Door de 1+1 gratis-actie besloot ik nu ook eens wat gewone kleurtjes mee te nemen om uit te proberen. Uit de 'Shine In A Minute'-lijn viel de keuze op '201 Melon Milkshake' (een witte lak met een tintje oranje er doorheen) en '360 Peacock' (knalgroen, al lijkt het op de foto wel blauw). Van de 'Gel Gloss'-lakjes gingen '201 Flat Iron Yellow' (donkergeel) en '700 Long Island Supermodel' (lichtblauw) mee. Ik word erg vrolijk van deze kleuren!


Mijn laatste aanwinsten van het nagelfestival zijn van Rimmel. Toen ik de zomerse kleuren en de teenslippers op de potjes zag, ging ik overstag. Deze collectie heet 'Flip Flop Fashion' en van links naar rechts zie je '455 Sunny Clash', '885 Teal-ing The Scene', '826 Cobalt Heaven' en '336 Violet En Vogue'. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van deze lakken, want van Rimmel heb ik nog maar een enkele keer iets op mijn nagels gehad.


Toen ik met een vriendin bij Big Bazar was, viel mijn oog op twee kleuren van Essie. Ik ben altijd op zoek naar goede witte lakken, dus 'Blanc' ging mee. Ook de donkergroene, jungleachtige 'Off Tropic' wilde ik graag hebben. Ik heb nu eenmaal een zwak voor zo'n beetje iedere groentint die er bestaat, haha.


Zo nu en dan struin ik wat op Marktplaats, op zoek naar bijzondere nagellak. Bij mijn meest recente zoektocht stuitte ik op deze limited edition van Essence, genaamd 'From Essence With Love'. Deze is alleen uitgebracht bij DM (een Duitse drogist) in Duitsland, ter ere van het vijftienjarig bestaan van Essence. Ik vond ze erg leuk om aan mijn verzameling toe te voegen en voor slechts een euro per stuk kon ik ze overnemen.

Van links naar rechts zie je de bronzen '01 #amazing15', de knalroze '02 #pinkand15', de lichtpaarse '03 #15forever' en de donkerpaarse '04 #happy15'.


Als laatste scoorde ik deze prachtige pastelcollectie bij Wibra. Het merk Coral heb ik zelf nog niet eerder gebruikt, maar ik heb er al veel positieve verhalen over gelezen. Voor de prijs hoefde ik het in ieder geval niet te laten: deze 'Cotton Candy'-lakjes waren namelijk slechts een euro per stuk! Het enige jammere is dat ze geen namen hebben; ze zijn alleen van 1 tot en met 8 genummerd. Alle credits gaan trouwens naar mijn vriend Karel, die zo lief was om ze zondagmiddag (door de regen!) voor me te halen!

Je ziet het: ik heb weer veel te veel gekocht, haha. Ik ben heel blij met al mijn aanwinsten en kan niet wachten om ze uit te proberen. Binnenkort zie je ze zeker voorbij komen hier bij Gek op Nagellak!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is zeker een goede score! Wat een toffe lakjes heb je gekocht! Vooral de nagellakflesjes met strikjes vind ik erg leuk. Echt een goede vondst op Marktplaats! :) En ik ben nu al benieuwd naar je creaties met de glitternagellak. Dat belooft nu al wat prachtigs te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je enthousiaste reactie :) Ik ben nog steeds heel blij met mijn aankopen. Enne, die glitternagellak moet ik inderdaad echt gaan uitproberen!

      Verwijderen