Pagina's

woensdag 23 mei 2018

Zonnige glittercombinatie met Catrice Shake & Seal topcoat

Dit zomerse weer roept om zonnige kleuren en vrolijke glitters. Dat is dan ook precies wat ik op mijn nagels deed. Ik testte onder andere de Shake & Seal topcoats van Catrice. Ben je benieuwd naar mijn ervaringen? Lees dan snel verder!


Om te beginnen koos ik een paar zomerse lakjes. '38 Love Is In The Air' is een lichtgele kleur uit 'The Gel Nail Polish'-collectie van Essence. 'Blue-La-La' is een lichtblauwe lak van Essie, afkomstig uit de zomercollectie van vorig jaar.


Na het eerste laagje was ik goed gestemd. Beide lakjes zagen er namelijk uit alsof ze snel dekkend zouden zijn.


Zowel de lichtgele als de lichtblauwe lak waren na drie laagjes dekkend. Voor zulke lichte kleuren is dat een goede score! Ook droogden ze snel en viel er goed en netjes te werken met de kwastjes. Het egale, glanzende resultaat maakte me blij. Als dit een blinde test was, dan zou ik er geld op durven inzetten dat deze lakjes van hetzelfde merk zijn. Punten voor het budgetvriendelijke Essence dus!


In mijn shoplog van een paar weken geleden liet ik je deze Shake & Seal topcoats van Catrice al zien. De blauwe draagt de naam '01 Ocean Drive' en de paarse is '02 Deep Blue Sea'. Ze bevatten beide fijne glitters die in allerlei kleuren schitteren. Ik kon niet wachten om ze uit te proberen!

Het aanbrengen ging heel makkelijk. Deppen of vissen naar glitters was niet nodig. Het kwastje pakte veel glitters die zich als vanzelf mooi over de nagel verdeelden. De droogtijd was wel wat lang; het bleef plakkerig aanvoelen. Gelukkig was dat met een laagje sneldrogende topcoat zo opgelost.




Ik moet zeggen dat het effect van de glitters een stuk subtieler is dan ik had verwacht. Het was moeilijk vast te leggen met mijn camera, maar de glinstering is het best zichtbaar op de lichtblauwe nagels. Ik ben wat meer van de glitterbommen, maar dat subtiele heeft toch ook wel wat!

'38 Love Is In The Air' uit 'The Gel Nail Polish'-lijn van Essence, '01 Ocean Drive' en '02 Deep Blue Sea', beide Shake & Seal topcoats van Catrice, kocht ik allemaal bij Kruidvat. 'Blue-La-La' van Essie kocht ik vorig jaar bij DM in Duitsland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten