Pagina's

donderdag 26 juli 2018

Glinsterende combinatie met Essie

Pfoeh, wat is het enorm heet! Precies om die reden ging ik nog een keer voor wat lakjes die helemaal geen nail art nodig hebben om je nagels er als blikvangers uit te laten zien. Kijk mee naar deze glinsterende combinatie van Essie!


Na wat spitten door mijn collectie, vond ik tussen mijn verzameling van Essie twee mooie lakken. Ze komen beide uit de zomercollectie van 2016. De eerste, 'Loot The Booty', is meteen een verrassende: donkerblauw zou je niet meteen verwachten als zomerkleur. De groene kleur is 'Viva Antigua!'.


Oh, kijk eens hoe mooi ze glinsteren! Ze bevatten allebei een soort flakies, die in ieder geval in het potje een gaaf effect geven. Maar zou dat ook zo overkomen op nagels?


Die vraag kan ik meteen volmondig met ja beantwoorden! Al bij het eerste laagje waren de glitters goed zichtbaar. De blauwe lak was al bijna dekkend; de groene was wat doorzichtiger.

Na twee laagjes voor 'Loot The Booty' en drie laagjes voor 'Viva Antigua!' was ik tevreden over de dekking. Ik moet zeggen: wat waren ze een droom om mee te lakken! Met de platte, rond afgesneden kwastjes viel heel netjes langs mijn nagelriemen te lakken, de substantie was precies goed en het was ook nog eens sneldrogend. Ik was het meest onder de indruk van het eindresultaat: ze droogden zo glanzend en egaal, dat het leek alsof er al een topcoat op zat. Deze lakjes behoren vanaf nu zeker tot mijn favorieten!




Ik ben echt een beetje verliefd geworden op deze kleuren. In de volle zon is de glinstering van de flakies erg mooi. Ook vind ik de combinatie goed gelukt: hoewel donkerblauw niet echt een zomerkleur is, geven de groene accentnagels het toch een zomers gevoel!

'Loot The Booty' en 'Viva Antigua!' uit de zomercollectie 2016 van Essie kocht ik bij Kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren, zeker met dat beetje shimmer dat in de lak zit. En zo fijn dat de lakjes heel prettig lakten en meteen een mooi resultaat gaven. Ik vind de combinatie heel mooi zo :)

    BeantwoordenVerwijderen