Pagina's

dinsdag 3 juli 2018

Paarse glitterbom

Glitters glinsteren nergens zo mooi als in de volle zon. Met dit zonovergoten weer vond ik het dus de hoogste tijd om weer eens een glitterbom over mijn nagels uit te storten!


Als basis ging ik weer eens voor een paarse lak. Het werd '338 Light Lavender' van Kiko. De naam zegt eigenlijk alles: het is inderdaad een lichte lavendelkleur.


Na het eerste laagje was ik blij: de lak leek goed te dekken.


Drie dunne laagjes had ik nodig voor dit resultaat. Dat is erg goed voor zo'n lichte kleur! Het was een echte Kiko-lak: prettig kwastje, sneldrogend en met een prachtige glans. Ik ben fan!


Ik bleef ook met de glitterlak in paarse sferen. Ik koos namelijk voor '112' uit de 'Jolly Jewels'-collectie van Golden Rose. De lak bevat paarse en gouden glitters in verschillende formaten.

Het aanbrengen was nog best lastig. Het kwastje pikte namelijk zoveel glitters op dat de glitters bijna dekkend waren. Dat was niet de bedoeling! Met wat gedoe lukte het uiteindelijk redelijk om het mooi aan te brengen. Na nog een laagje topcoat was mijn creatie klaar.




Wat een heerlijke glitterbom is het geworden! De middelste foto van mijn duim heb ik expres in de schaduw gemaakt, zodat je de glitters nog wat beter kunt zien. Buiten dat glitters mooi en vrolijk staan, is er een bijkomend voordeel: het zit in een mum van tijd op je nagels. Met deze warme temperaturen vind ik dat een groot pluspunt!

'338 Light Lavender' van Kiko kocht ik in een Kiko-winkel. '112' uit de 'Jolly Jewels'-collectie van Golden Rose scoorde ik een tijd geleden op een beautybeurs.

2 opmerkingen:

  1. Oeh, glitters! Daarmee zit je wat mij betreft altijd goed. Wat een mooie zomerse creatie! En de glitters zijn uiteindelijk heel mooi gedoseerd zo :)

    BeantwoordenVerwijderen