Pagina's

woensdag 27 juni 2018

Creatie met oranje bloemen

De zomer is officieel begonnen, de komende dagen wordt het mooi weer en alles staat volop in bloei. Genoeg redenen om een creatie met zonnige oranje bloemen te maken! Ik laat ze je uitgebreid zien.


Lichte kleuren zijn favoriet bij mij, dus het is vast geen verrassing dat ik een lichtblauwe lak tevoorschijn haalde, haha. Dit is 'Sailing & Nail-ing' van OPI, afkomstig uit de zomercollectie van 2016.


Na het eerste laagje merkte ik meteen dat dit een lak van goede kwaliteit is. Het lakte heerlijk.


Uiteindelijk waren er drie dunne laagjes nodig voor een mooie dekking. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik geen minpunt aan 'Sailing & Nail-ing' heb kunnen vinden. De substantie was top, de platte, recht afgesneden kwast werkte prettig, het droogde snel en bovendien was het resultaat prachtig egaal en glanzend. Wat een verademing na de slecht drogende en slecht dekkende lakken die ik de afgelopen weken had!


Toen ik mijn water decals doorspitte, trokken deze oranje bloemen mijn aandacht. Ik vond ze er zo lekker zonnig uitzien.

Daarna volgde ik mijn vaste water decals-ritueel: uitknippen, kort in een bakje water leggen, voorzichtig loshalen en aanbrengen met een pincet. Ook deze keer lukte dat zonder problemen. Daar hou ik van! Ik sloot af met een laagje topcoat.




Wat zijn ze goed gelukt! Ik vind het vooral erg leuk dat de oranje bloemen er uitspringen op de lichtblauwe achtergrond. Ik blijf groot fan van water decals, omdat de randen helemaal wegvallen op je nagels. Met deze zonnige creatie ben ik in ieder geval klaar voor de komende mooie dagen!

'Sailing & Nail-ing' van OPI kocht ik bij Kruidvat. De water decals komen van AliExpress.

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer gezellig en fleurig uit! Net wat je zegt, helemaal klaar voor de zomer. En fijn dat je na al die weken eindelijk een dekkende lak hebt, maar dat kun je ook wel aflezen aan het merk! xx Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Ri! Daar was ik zelf ook heel blij om :)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kleur blauw en die oranje bloemendecals staan er prachtig bij. Mooie creatie zo! Ook heel fijn dat je na een paar weken weer eens een lak hebt gevonden die wél goed dekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Romy! Ik vond het ook wel een geslaagde combinatie :)

      Verwijderen