Pagina's

woensdag 1 augustus 2018

Tijd voor een nagelvakantie!


Lieve lezers,

Als jullie dit lezen, ben ik op vakantie naar Gent! Normaal werk ik in de week voor mijn vakantie altijd vooruit, zodat er hier toch artikelen blijven verschijnen. Maar met temperaturen die vorige week opliepen tot wel 35 graden buiten en maar liefst 33 graden binnen, is het me niet gelukt om dat deze keer voor elkaar te krijgen. Vandaar dat ik maar even een welverdiende nagelvakantie inlas. 

Tot over twee weken!

Liefs, Diana

PS: De nail art hierboven maakte ik vorig jaar. Ben je benieuwd hoe ik dat deed? Lees dan het artikel over deze tropische creatie.

2 opmerkingen:

  1. Geniet van je vakantie, lieve Diana! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt nog, Romy! Ondanks de warmte was het een hele fijne vakantie :)

      Verwijderen