Pagina's

donderdag 16 augustus 2018

Fruitige nagels

Na een fijne vakantie ben ik terug met een lekker zomerse creatie. Kijk vandaag mee naar deze fruitige nagels!


Als basis ging ik voor een mooie lichtgele kleur. Deze komt uit de 'Colour Boost'-lijn van Essence en draagt de toepasselijke naam '05 Instant Summer'. Ik gebruikte 'm al eens eerder voor deze nail art met bloemen en vlinders.


De uitroep '1 coat & GO!' op de dop van het flesje gaat helaas niet op. Na een laagje zijn namelijk nog wat gaten te zien.


Na twee laagjes was de lak helemaal dekkend. Wat een wonder voor lichtgeel! Geen enkele andere gele lak die ik heb, dekt zo snel. De substantie was een beetje dik, maar daar viel alsnog goed mee te werken. De platte, rond afgesneden kwast vond ik heel fijn om netjes mee langs mijn nagelriemen te lakken.


Al een tijdje wilde ik weer eens iets doen met fruit. Dat ziet er zo lekker zomers uit. Tussen mijn water decals vond ik dit vel met appels, peren, bananen en bladeren. Precies wat ik zocht!

Ik knipte een aantal plaatjes uit, weekte ze even in een bakje water, schoof ze van het kartonnetje en bracht ze aan met een pincet. Dat verliep zonder problemen. Er kwam wel een verrassing tevoorschijn: de plaatjes bleken niet helemaal netjes te zijn afgedrukt, waardoor er op mijn nagels een soort vreemde witte schaduw te zien was. Als laatste bracht ik een laagje topcoat aan.




Wat een vrolijk resultaat! De combinatie van lichtgeel met fruit en bladeren vind ik heel geslaagd. Zelfs de witte schaduw heeft wel wat. Maar het allerfijnst vind ik om weer gelakte nagels te hebben. Twee weken zonder nagellak was toch wel erg kaal!

'05 Instant Summer' uit de 'Colour Boost'-lijn van Essence kocht ik bij Kruidvat. De water decals komen van AliExpress.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je na je vakantie weer je eerste nail art hebt gemaakt! Wat zien je nagels er mooi uit met dit zomerse kleurtje en de vrolijke plaatjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen