Pagina's

vrijdag 31 augustus 2018

Oosterse nagels

Wat groene nagellak, een potje glitters en een paar stickers: dat is alles wat ik nodig had voor deze nagelcreatie met een oosters tintje. Ik laat 'm je uitgebreid zien!


Ik vond het tijd om weer eens groene nagellak te gebruiken. Deze twee tinten komen uit de nieuwe vaste collectie van Catrice: ICONails. Sinds ongeveer anderhalf jaar zien alle flesjes uit het vaste assortiment er zo uit. Ik heb er een aantal in huis, waaronder '14 Mint Map' (lichtgroen) en '13 Mermayday Mayday' (donkergroen). Ik was heel benieuwd of de kwaliteit ook veranderd was.


Wauw, wat een dekking na een laagje! Zulke dekkende lakken heb ik volgens mij nog niet eerder van Catrice gehad, vooral de lichte kleuren niet. Ik was meteen enthousiast.


Om nog wat oneffenheden en kleine doorschijnende stukjes weg te werken, bracht ik een tweede laagje aan. Beide lakken zagen er toen prachtig egaal en glanzend uit. Ook de platte, ronde kwast, de fijne substantie en de korte droogtijd kregen een plus. De oude lakken waren al goed, maar deze zijn nog beter.


Goud leek me een geschikte kleur om te combineren met groen. Voor de lichte nagels koos ik nagelstickers uit de 'Adventure Awaits'-collectie van Essence, genaamd '01 Don't Stop To Explore'. Het zijn oosterse figuurtjes. De donkere nagels kregen gouden glitters om het af te maken. Ik gebruikte daarvoor ook een lak van Catrice, namelijk '02 Show Topper' uit de 'Fashion ICONails'-collectie.

Het aanbrengen ervan verliep probleemloos. De stickers deed ik met een pincet om ze zo mooi mogelijk op mijn nagels te krijgen. De glitters verdeelden zich als vanzelf over de nagel, wat ideaal was. Vissen of deppen was bij deze lak echt niet nodig. Tot slot bracht ik een laagje topcoat aan.




Ik vind het een geslaagde combinatie! Zowel de groene en gouden kleur als de glitters en stickers vullen elkaar mooi aan. Het heeft echt iets oosters zo. Ik hou er wel van!

'14 Mint Map' en '13 Mermayday Mayday' van de ICONails van Catrice scoorde ik bij Prijsmepper. '01 Don't Stop To Explore', de nagelstickers van Essence uit de 'Adventure Awaits'-collectie, kocht ik bij Kruidvat. '02 Show Topper' uit de 'Fashion ICONails'-collectie van Catrice nam ik mee bij DM, een Duitse drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten