Pagina's

donderdag 11 oktober 2018

Pompoen nagels

Pompoenen zijn onlosmakelijk verbonden met de herfst en Halloween. Nu de herfst in volle gang is en Halloween over een paar weken voor de deur staat, leek het me leuk om eens wat te doen met pompoenen. Vandaag laat ik je daarom deze herfstige pompoen nagels zien!


Als eerste koos ik een herfstig lakje. Het werd 'This Isn't Greenland' van OPI: een grauwe, groene kleur die me meteen deed denken aan de herfst.


Bij het eerste laagje schrok ik me rot. Wat is het eigenlijk een lelijke kleur! Ik hoopte maar dat de volgende laagjes en de pompoenen het beter zouden maken...


Na drie laagjes was 'This Isn't Greenland' dekkend en vond ik 'm er al een stuk beter uitzien. De substantie was fijn om mee te lakken, net als de platte, recht afgesneden kwast. De droogtijd was niet supersnel, maar ook niet heel langzaam. Verder was de finish mooi glanzend.


Tijd voor de pompoenen! In mijn geliefde collectie water decals vond ik dit velletje met allerlei soorten. Dat moest het natuurlijk worden. Ik knipte de plaatjes uit, weekte ze even in een bakje water, schoof ze met een pincet voorzichtig van het kartonnetje en bracht ze aan op mijn nagels. Dat verliep allemaal zonder problemen. Als laatste bracht ik een laagje topcoat aan.




Wat ben ik blij met deze nagels! Ze zijn zo lekker herfstachtig. De grauwe, groene achtergrondkleur past verrassend goed bij de pompoenen. Water decals vervelen me nooit; ik hou zo van het mooie, randloze effect dat ze geven. Ja, ik vind het een geslaagde creatie!

'This Isn't Greenland' van OPI scoorde ik bij Big Bazar. De water decals met pompoenen komen van AliExpress.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleur groen bij het eindresultaat prachtig, zeker in combinatie met de leuke pompoenen. Echt een toffe nail art zo!

    BeantwoordenVerwijderen