Pagina's

maandag 29 februari 2016

Geshopt! Allerlei lakken in de uitverkoop

In de uitverkoop kan ik me nooit inhouden. Al die mooie lakken ineens voor een veel lagere prijs.... te verleidelijk! Ook de afgelopen weken heb ik flink wat nagellak gescoord voor een klein prijsje. Vandaag laat ik je graag mijn aankopen zien!

Ik begin met twaalf lakken die ik online kocht. De webshop waar ik ze scoorde, hield een grote opheffingsuitverkoop. Alles kostte een euro of minder, wat natuurlijk een hele goede deal was!


Van links naar rechts zie je hierboven 'I Do, Romeo', 'Tangy Lemon', 'On-Off Relationship', 'Playful Lavender' en 'Poppy Field' van Kleancolor. Deze lakken komen uit de Glitter Matte-collectie. Zijn het geen prachtige lentekleuren? Ik vind ze zo mooi en vrolijk. Het bijzondere is dat het matte glitters zijn, met andere woorden: glitters die niet glinsteren. Hieronder zie je dat wat duidelijker.


Ik kocht nog vijf andere glitterlakken van Kleancolor, die je hieronder kunt zien. Van links naar rechts zijn dit 'Holo Green', 'Chunky Holo Clover', 'Sequin Dress', 'Almost Good As Gold' en 'Golden Nirvana'. Dit zijn wel allemaal glinsterende glitters, waar ik gek op ben. Ik kan ernaar blijven kijken!


Hieronder zie je een close-up van 'Almost Good As Gold', een lak met gouden, holografische glitterstukjes. De glitters reflecteren in allerlei kleuren.


Ook scoorde ik twee lakken van andere merken, namelijk Barry M en Sinful Colors. Van Barry M was dit 'Crystal Glaze', een prachtige lak met flakies in alle kleuren van de regenboog. (Al is dat op de foto niet goed te zien, omdat het daglicht niet optimaal was.) Bij Sinful Colors ging het om 'Serena And Chloe'. Dat is een donkere oranje lak met gouden miniglitters er doorheen. Voor deze twaalf lakken betaalde ik maar €11,50!


Daarnaast scoorde ik nog van alles bij de Kruidvat. Zo bleek dat de make-up van Gosh uit het assortiment ging. Daarom kostte alles daarvan maar twee euro, terwijl deze nagellak normaal tussen de zeven en acht euro kost! Ik had nog geen enkele lak van Gosh, dus dit was een mooie kans om er eens een paar mee te nemen om uit te proberen.


Uiteindelijk kocht ik er vier: 'Frosted Soft Green', 'Frosted Soft Blue', 'Million Stars' en 'Galaxy'. Zoals je ziet, zijn het twee lichte en twee donkere kleuren. De donkere tinten bevatten gekleurde glitters. Ik ben heel benieuwd hoe het effect daarvan op de nagels is. Hieronder zie je een close-up van de glitters van 'Galaxy'.


Ook bij Catrice ging er een aantal lakken uit het assortiment. Die waren daarom voor de helft, namelijk €1,50. Ik zocht een mooie blauwe uit, '85 Can You SEA Me?', en een lila metallic lak, '62 Must-Have STEELetto'. Al lijkt die laatste meer roze op de foto, in het echt neigt het veel meer naar paars.


Als laatste scoorde ik vier lakken van Essence die niet in de uitverkoop waren, maar wel in de aanbieding. Ieder tweede artikel van Essence was een euro, waardoor ik voor deze lakken in totaal maar zes euro heb betaald. Het gaat om nagellak in grijstinten uit de nieuwste collectie All That Greys. 


Van links naar rechts zie je hierboven '04 Girl With A Pearl', '03 Greyt Times', '02 Step Into The Grey Zone' en '01 Back To Black'. Ik heb lang getwijfeld of ik ze zou kopen. Ik hou namelijk helemaal niet van grijs. Ik ging overstag toen ik erachter kwam dat ik geen grijze nagellak in mijn verzameling heb. Bovendien wordt er bijna nooit grijze lak uitgebracht, waarschijnlijk omdat het geen populaire kleur is. Inmiddels heb ik al een leuk nail art-idee met deze collectie, dat je binnenkort kunt zien!

En zo had ik er dus ineens weer 22 nagellakken bij. Ik kan het gewoon niet laten! Al heb ik me wel voorgenomen om nu een tijdje wat minder te kopen. Maar of dat ook echt gaat lukken...?

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een koopjes! Mooie kleuren zijn het. Ik kan me voorstellen dat je die, zeker voor deze prijs, niet kon laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen