Pagina's

maandag 9 oktober 2017

Ultieme herfstnagels

De temperatuur daalt, bladeren vallen van de bomen en paddestoelen komen tevoorschijn: de herfst is nu echt begonnen! Daarom is het de hoogste tijd voor echte herfstnagels. Kijk vandaag mee hoe ik deze creatie maakte!


Als basis koos ik twee typische herfstkleuren van Essie: de grijsgroene 'Now And Zen' en de oranjebruine 'Playing Koi'. Beide komen uit de herfstcollectie van vorig jaar.


Essie nagellak maakt me altijd blij. Ook deze twee kleuren zorgden al bij het eerste laagje voor een lach op mijn gezicht. Ze lakten prachtig egaal en glanzend.


Na twee laagjes hadden beide kleuren een mooie dekking. Door het rond afgesneden kwastje kon ik netjes langs mijn nagelriemen lakken. Bovendien was de droogtijd kort. Ik ben fan!


Op AliExpress scoorde ik de ultieme herfst water decals. Hoewel ik een hekel heb aan het regenachtige herfstweer, vind ik de kleuren van dit seizoen prachtig. Deze decals beelden dat mooi uit. Ik ging voor de bladeren, eekhoorns en eikels.

Nadat ik het beschermende folie had verwijderd, legde ik ze één voor één ongeveer tien seconden in een bakje water. Vervolgens schoof ik de decal voorzichtig van het kartonnetje en bracht 'm aan met een pincet. Ik was erg tevreden over de kwaliteit: ze krulden niet om en brachten gemakkelijk aan. Als laatste lakte ik een laagje topcoat.




Wat ben ik blij met het resultaat! Het zijn ultieme herfstnagels geworden. Vooral mijn oranjebruine ringvinger met de gele bladeren vind ik erg leuk tussen de andere nagels. Dat maakt de herfst weer een stukje aangenamer!

'Now And Zen' en 'Playing Koi' van Essie kocht ik bij Kruidvat. De water decals kocht ik op AliExpress.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke declas en prachtige nail art zo! Ik vind vooral dat eekhoorntje erg leuk. Goed bedacht trouwens, die herfstblaadjes op de achtergrond van de foto. Zo wordt het al helemaal écht herfstachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je dat opvalt! Ik probeerde de foto inderdaad lekker herfstig te maken. Bedankt voor je complimenten :)

      Verwijderen