Pagina's

maandag 27 november 2017

Panda nagels

Het is al een tijdje grauw, regenachtig weer. Om de boel wat op te fleuren, doe ik graag iets vrolijks op mijn nagels. Deze keer is dat in de vorm van panda's!


Ik ging voor een lakje uit de 'Gel Couture'-lijn van Essie. Ik had nog niet eerder een lakje uit deze collectie gedragen, dus ik was erg benieuwd. Het zijn grappige potjes waar een draai in zit. Deze lichtgroene tint heet '245 Take A Walk'.


Helaas was ik niet onder de indruk na het eerste laagje. Het was namelijk vrijwel doorzichtig, waardoor ik vreesde voor een erg slechte dekking.


Pas na vier laagjes dekte de lak goed. Dat vind ik een groot minpunt, vooral voor een Essie-lak. Een klein voordeel is wel dat het redelijk snel droogt, waardoor je tussen de laagjes niet zo lang hoeft te wachten. Het resultaat is prachtig: je ziet geen enkele oneffenheid en een mooie glans.


Toen de lak eenmaal droog was, ging ik aan de slag met de panda's! Ik gebruikte water decals die ik scoorde op AliExpress. Zijn ze niet schattig?

Nadat ik ze had uitgeknipt, legde ik ze even in een bakje water en bracht ze vervolgens aan met een pincet. De kwaliteit van de decals was top: ze kwamen makkelijk van het papier af en krulden niet om. Tot slot bracht ik een laagje topcoat aan.




Oh, wat zijn de panda's leuk! Ik word helemaal blij als ik naar mijn nagels kijk. Nu maar hopen dat ze het weer ook wat minder grauw weten te maken ;)

'245 Take A Walk' uit de 'Gel Couture'-lijn van Essie kocht ik bij Big Bazar. De water decals komen van AliExpress.

4 opmerkingen:

  1. Die panda's zijn echt zo leuk! Wat een toffe creatie heb je ervan gemaakt. Daar word ik, zelfs op een regenachtige dag als vandaag, zeker vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ben blij om te horen dat jij er ook vrolijk van wordt :)

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke en schattige nagels! Zeker met die frisse groene kleur, wordt je er idd erg vrolijk van:) liefs xx Rianne

    BeantwoordenVerwijderen