Pagina's

maandag 6 november 2017

Zeemeerminachtige glittercombinatie

Na al het nailartgeweld van de afgelopen weken vond ik het weer eens tijd voor glitters. Vandaag laat ik je daarom deze zeemeerminachtige glittercombinatie zien!


Ik besloot te kiezen voor lakjes van merken die ik al een tijdje niet meer heb gebruikt. Zo werd de basiskleur een prachtige donkerblauwe lak van Sinful Colors, genaamd '105 Midnight Blue'. Sinful Colors was een paar jaar te koop bij Kruidvat, maar is vorig jaar helaas uit het assortiment gehaald. Dat vind ik nog steeds erg jammer!


Het eerste laagje was al bijna dekkend, wat mij natuurlijk heel blij maakte.


Na twee laagjes was '105 Midnight Blue' volledig dekkend. De lak was echt van goede kwaliteit, die te danken was aan de fijne substantie en het egale, glanzende resultaat. Bovendien zorgde het smalle kwastje ervoor dat de lak netjes op mijn nagels belandde.


Op naar de glitters! Ik koos een lakje van H&M, genaamd 'Pink Fizz'. Die naam snap ik niet helemaal, want ik kan er niet echt iets roze aan ontdekken. Het zijn een soort half doorschijnende glitters met een blauwgroene glans. Erg mooi!

Het aanbrengen ervan was een uitdaging. Toen ik 'm met een gewone lakbeweging aanbracht, merkte ik namelijk dat er maar weinig glitters van de kwast af kwamen. Daarom lakte ik nog een tweede laagje, waarbij ik ervoor koos om te deppen. Het nadeel daarvan was wel dat ik uiteindelijk een best dikke laag op mijn nagels had. Na nog een laagje topcoat waren mijn nagels helemaal klaar.




Ik ben best onder de indruk van het resultaat! Het doet me denken aan een onderwaterwereld en zeemeerminnen. De glitters hebben vanuit iedere hoek een andere schittering, wat een mooi effect geeft. Ook de blauwe tint van de basiskleur vind ik heel gaaf. Ja, ik hou hiervan!

'105 Midnight Blue' van Sinful Colors kocht ik een paar jaar geleden bij Kruidvat, maar is daar nu helaas niet meer te koop. 'Pink Fizz' van H&M scoorde ik in de sale bij H&M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten